.

.

niedziela, 22 listopada 2020

PIERNICZKI

 W listopadzie  w Ściborówce już pachnie miodem i przyprawami korzennymi. Prawie od początku listopada zaczynam piec pierniki i systematycznie je ozdabiać. W tym roku będzie kolorowo i glamour;-) 

Wybór ogromny  bo pomysłów w  mojej głowie mnóstwo. W tym roku będą też w ofercie pierniczki Ściborówkowo-Bolesławskie. Przepisy na pierniczki i piernik staropolski znajdziecie  u mnie na blogu.

Zapraszam do składania zamówień ;-) Odbiór w Ściborówce ! 

Wysyłam też pocztą ;-) ale trzeba wcześniej zamawiać .




 




















Wczoraj już posprzątałam ogród z chryzantem i innych kwiatów i przygotowałam ogród do zimowego snu. Powojnikom zrobiłam stroisz w formie choinki. Wyszło znakomicie.







Miluś







Miłej niedzieli życzę 

Dana

7 komentarzy:

  1. Fantastyczne pierniczki :) Widzę, że już bardzo świątecznie u Ciebie. Wszystkiego dobrego życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przyozdobiłaś dom, nie mogę się napatrzeć ! Pierniczki również zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pierniczki. Bardzo lubię tradycyjny piernik staropolski ale niestety nie mam miejsca na przechowywanie ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę piec pierniki ,ale ozdabianie ich to moja słaba strona:)))))piękne te Twoje,a niebieskie bym Ci ukradła:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite są te pierniczki! Prześliczne i tyle różnych wzorów i kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: