.

.

środa, 21 października 2020

Niech żyje upcykling!

 Witam wszystkich w ten ciepły październikowy wieczór.  Dzisiaj była piękna pogoda, która zachęcała do porządków w ogrodzie. Ja jeszcze nie zaczęłam sprzątać ogrodu, ale na dniach będę chciała pochować doniczki z funkiami do piwnicy gdzie będą czekały do następnej wiosny. Dzisiaj dużo się działo, ale w moim  ogrodzie zimowym!. Przyszła do mnie przesyłka od Kasi Mimi. 

Ależ było rozpakowania i radości. Fotel dostał nowe  piękne ubranko, które powstało z moich starych dżinsów i kurtek.  Patchworkowy pufko-podnózek  dokończył całości tego dzieła. Kasia uszyła mi też poduszkę z małych dżinsowych kwadracików no krągłe cudo z naszywanym dziełem szydełkowym. Poduszka w morskim kolorze  i łapacz snów  zachwycił moje serduszko które bije szybciej do tej pory. Wszystkie te rzeczy pochodzą od Kasi Mimi   

Zachęcam do odwiedzenia jej strony na fb, Kasia tworzy niepowtarzalne rzeczy które mogą być pięknym prezentem urodzinowym lub pod choinkę.  

 


Pozdrawiam

Dana 

2 komentarze:

  1. a to ja tą dekorację widziałam na istagramie:)i bardzo mi się podobała:)))super ten kącik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wszystko fajne!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: