.

.

piątek, 4 października 2013

Jesień w Ściborówce

I już mamy piękna kolorową  jesień . W ostatnim tygodniu pogoda u nas dopisała i było bardzo słonecznie choć  zimno. Udało mi się uporządkować jako tako ogród, posadzić byliny i oczywiście setki cebulek;-). Jesień to pora która pozwala mi się na chwilkę zatrzymać i odpocząć. Bardzo lubię pracę w ogrodzie która mnie  relaksuje  psychicznie . 
 Wyłączam się całkowicie;-))))
A teraz przedstawiam Wam moje słodziaki. Niestety tylko dwa;-( 
. Mama Ruda bardzo dba o nie;-))))
Dzisaj udało mi się też  posadzić  czosnek i posiać pietruszkę i marchew.

A to już odpoczynek po pracy z pyszną herbatą w bolesławskim kubeczku;-)
pozdrawiam 
Dana

21 komentarzy:

  1. Super zdjęcia a słodziaki zachwycające...Tęsknię do małych kociaków bo są rozkoszne ale u mnie całe stado i miejsca dla maluszków nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim ogrodzie też bym chciała popracować a potem wypić kubek gorącej kawy :) Widzę że masz moje ulubione jesienne kwiatki: marcinki :) Z miłą chęcią posiedzę na ławeczce i pozachwycam się tym jesiennym klimatem, pozdrawiam Basia
    PS kiedyś miałam taką samą trzykolorową kotkę i też o imieniu Ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień w Ściborówce Danusiu;-)
    A kociny przesłodkie!
    Buziaki ślę i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja jesień Danusiu,to fajnie że dostrzegasz w niej tyle pozytywów. Wypiłabym z Tobą tego boskiego napoju z cudnego kubka :) Kociaki super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbuję i ja łapać te okruszki pięknej jesieni.Ale jakoś ich w tym roku troszkę mało:))
    Tym bardziej ochoczo zachwycam się tą , jakże pięknie pokazaną przez Ciebie w Ściborówce.
    Również najbardziej się relaksuje na łonie natury.Nawet przy ciężkiej pracy fizycznej.
    Kociaki, słodziaki:)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. no Danka,po dokonanej pracy,dobry odpoczynek sie nalezy,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesień w Twoim ogrodzie.
    Z takich małych kociaków jest dużo pociechy, są bardzo zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u Ciebie ślicznie w ogrodzie i ta piękna kapliczka z figurką Matki Boskiej,super wogóle wszystko mnie zachwyciło u Ciebie.A kotki normalnie milusie uwielbiam kotki i pieski.Też mam kotka i 2 pieski ale już dorosłe.Ale ze zwierzątkami jest raźniej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, ślicznie wygląda jesień w Twoim ogrodzie.
    U nas słonko od 2-ch dni, ale było mroźno nocami i wszystko zważyło. Wczoraj ścinałam omrożone byliny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, przepiękny jest ten zakątek z kapliczką! Jesienne zdjęcia niezwykle urokliwe. A kociaczki takie słodkie, że chciałoby się je od razu przytulić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłem w tym roku na urlopie i jak patrzę na te obrazki to... czuje się jeszcze bardziej zmęczony

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie kociaczki... a jesień urokliwa... u mnie brzydsza

    OdpowiedzUsuń
  13. O każdej porze u Ciebie pięknie !, super zdjęcia. Kociaczki milutkie. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesień u Ciebie zagościła:) Maluchy przesłodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj maluchy to prawdziwe słodziaki. Pilnie się uczą korzystać z kuwety;-))))) na szczęście pojęte są!
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękny ten Twój ogród. Nastaraja wyciszająco. A kubeczek śliczny- takiego wzoru jeszcze nie mam. Ale mam 2 nowe kubeczki. Muszę je w wolnej chwili sfotografować, bo też są piękne. Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko czekam na fotki z kubeczkami. Jak wiesz uwielbiam bolesławską ceramikę;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, u Ciebie jest pięknie o każdej porze roku!! Kicie słodkie! Moja rodzinka dzikich kotów, też się powiększyła o 2 sztuki :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapliczka mnie urzekła....
    koteczki milutkie, takie przytulania:))
    Marchew posiałaś gruncie? Czymś ją zabezpieczasz na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  19. taki ogord to moje marzenie!!!Szkoda ze tak odlegle;) zazdroszcze tych porankow przy herbatce wiosna:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: