.

.

czwartek, 14 stycznia 2021

Chwilo trwaj !

 Święta już za nami i Nowy Rok też. Czas leci bardzo szybko i nim się spostrzeżemy będzie już Wielkanoc. Ale ja póki  co mogę cieszę się tym czasem  gdzie w domu jest jeszcze choinka i wszystkie ozdoby świąteczne. Mam czas na delektowanie się ich urokiem. 
















 
A oto moja drabina ze świątecznymi kartkami. Kartki pochodzą z kilku ostatnich lat. Jest to bardzo oryginalny sposób wyeksponowania świątecznych życzeń
 


 
Mój kalendarz adwentowy. Ma sporo lat ale prezentuje się znakomicie.
 
 
Tegoroczna chatka z piernika . Była bardzo smaczna ;-)
 

Ozdoby nocne

 
Najszybsza dekoracja świąteczna jaką udało mi się zrobić. Stary słój, mech z dachu i piękna kamieniczka która nocą świeci;-)
 
Pozdrawiam zimowo 
Dana

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe dekoracje, pomysł ze słojem świetny .

    OdpowiedzUsuń
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΟΠΩΣ Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
    Życzę, aby nowy rok był miły, piękny jak twoja dekoracja, a słodycze jak twoje słodycze, które są tak piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda Twój dom w świątecznej szacie:))ja też bardzo lubię ten czas:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wystroiłaś dom:)) Pomysł z drabiną zapisuję na Wielkanoc:))Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kadry! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje zrobiłas:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: