.

.

sobota, 11 lipca 2020

Drugie życie fotela

Witam wszystkich  w  ten deszczowy lipcowy dzień. W Ściborówce nawet w taki czas jest co robić. Mój stary fotel dostanie nowe patchworkowe ubranko. W czasie pandemii, robiąc porządki na strychu, znalazłam dużo starych dżinsów. Szkoda było je wyrzucić i wpadłam na pomysł, aby dać im drugie życie. Kasia Mimi, która przyjechała do mnie na urlop, podjęła się wprowadzenia mojej wizji w rzeczywistość. Niech żyje upcykling! 
Wrzucam kilka roboczych fotek. Efekt końcowy wkrótce:)
Kasia szyje piękne i unikatowe rzeczy. Polecam jej profil na Fb Kasia Mimi.
 

Fotel nie będzie czuł się osamotniony w swoim nowym ubranku, ponieważ planuję jeszcze dżinsowe
 dodatki ;-)
Pozdrawiam 
Dana 
 

9 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda. Z przyjemnością zajrzę na polecany blog. Też powinnam trochę poszyć... nie umiem za bardzo tyle co obszywanie firanek czy zasłon i może dlatego podchodzę do tego jak pies do jeża. U Ciebie wyszło fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej to profil na Fb... szkoda... unikam Fb ale jak kiedyś tam będę to zajrzę... nie interesuje mnie tego typu forma netowa.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie uszyłaś osłonkę na fotel. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásné, moc krásné!!!Povedlo se....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chciałam uszyć coś w tym typie synowi na łóżko...na chęciach się skończyło :( I dlatego podziwiam za chęci,za pracowitość i za efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam takich zdolności :) Wszystkie meble to mojego mieszkania zamówiłam więc ze sklepu https://meble-bik.pl/. Ale najważniejsze jest to, że też jestem zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: