.

.

niedziela, 24 maja 2020

Matejko w Ściborówce

Bitwa pod Grunwaldem  bo o tym obrazie będzie dzisiejszy post wreszcie została skończona;-) Wyhaftowanie tego fragmentu zajęło mi trochę  więcej czasu , niż namalowanie Janowi Matejce całego dzieła. Ale i tak jestem  z siebie dumna że jest już skończony i oprawiony. Obraz będzie wisiał w centralnym punkcie mojej Ściborówkowej  galerii  obok Chełmońskiego, Kossaka, Van Goha i Wierusza Kowalskiego. 
Haftując ten fragment  dużo czytałam o jego  tajemnicach, a ciekawostki które udało mi się znaleźć w internecie dały mi nowe spojrzenie na to nasze Polskie arcydzieło.



Życzę miłej niedzieli  i zapraszam do Ściborówki

6 komentarzy:

  1. Chapeau bas, przepiękna praca, jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję talentu i cierpliwości !
    pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny:))podziwiam!robi wrażenie:)))żeby nie powiedzieć monumentalne dzieło:))))szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...Thanks
    for sharing the good information! 
    MEGA888 SLOT

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: