.

.

niedziela, 17 marca 2019

Marcowe porządki

Witam serdecznie wszystkich moich zaglądających gości.Marzec zaczął się piękna pogodą co pomogło w porządkach ogrodowych. Niestety w drugim tygodniu pogoda się zepsuła i wiatr który nawiedził  naszą okolicę narobiły szkód. Teraz pozostaje porządki zacząć od nowa.
W ogrodzie powolutku budzą się kwiaty ;-)



Ciemiernik już kwitnie a nad nim posadziłam w tamtym roku Magnolię odmiany "Rustica Rubra"

Przyjechała do mnie już huśtawka i pergola .


Nowy dach dostała moja studnia. Stary nie przetrwał wichury.


Zostało jeszcze pomalowanie starych elementów i nowych. W tamtym roku wykopałam  wiciokrzew który oplatał dach  a w zamian posadziłam różę odmiany "Amadeus" Będzie romantycznie ;-)
Ogród powolutku budzi się do życia.



 Z piwniczki powolutku wynoszę funkie w doniczkach.



W kurniku też przybyło lokatorów;-)
Elwis  już nie jest samotnikiem ;-) ma swoją ukochaną TRUDZIĘ ;-)

I wiosenne oblicze Balbiny

Miłego tygodnia 
Dana

6 komentarzy:

  1. Ciemiernik przecudnej urody. Moja magnolia już nieśmiało zaczyna pączkować ale wciąż tak wieje i leje, że ciężko wyjść do ogrodu żeby zobaczyć, czy coś z ziemi wyłazi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj zrobiło się troszeczkę ciszej i słoneczko wyszło zza chmury. Ale już bliżej do wiosny;-)
      Pozdrawiam
      Dana

      Usuń
  2. O tak, pogoda nie rozpieszcza - miejmy nadzieję że to się niedługo skończy i wiosna ruszy na całego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie. Kociak też ma parcie na szkło :)
    Prześlicznie pokazujesz urocze zakątki swojego domu. Piękna przyroda. Niech się spełniają Twoje marzenia , teraz, już od wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Que espaço lindo!!
    Amei o balanço. Mas tudo é muito maravilhoso.
    Bom domingo.
    bjs

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: