.

.

czwartek, 9 listopada 2017

Haftowane GILE ;-)

Do Mikołajek  został już tylko miesiąc, a  święta zbliżają się już dużymi krokami. W wielu domach już dawno trwają prace nad ozdobami choinkowymi, bo wiemy że ręczna robota nie idzie tak szybko;-)
Tak jak co roku w Ściborówce  praca wre. Po domu plątają się szpilki i tasiemki ogólnie BAŁAGAN ;-)
W tym roku nie będzie dużo nowości, ale coś i tak udało mi się wymyślić i stworzyć.

  

Można już składać zamówienia ;-)

Jak co roku na moim parapecie nie może zabraknąć hipeastrum .
Cebule z  ubiegłego roku  jeszcze odpoczywają i dopiero posadzę je po 15 listopada, aby zakwitły na Boże Narodzenie.
Ale w  dobrych kwiaciarniach  można już kupić piękne okazy. Nie mogłam się oprzeć ;-))))


Pozdrawiam 
Danka

14 komentarzy:

  1. U Ciebie już czuć Święta :) wspaniałe ozdoby przygotowałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . U mnie tak zawsze jak już za haftowanie bombek się zabieram .
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. cudne te gile :) czy są również w wersji bombkowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam . Nie ale mogę zrobić ;-)
      pozdrawiam
      Danka

      Usuń
  3. Prawdziwe cuda tworzysz! Ja dopiero raczkuję w kwestii haftu :) Chciałabym zapytać o haft złotą nitką, czy to mulina czy coś innego? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. To jest nitka, ale też na kordonku. W pasmanterii są jeszcze srebrne.
      Miłej pracy

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Patrzę na wykonane przez Panią bombki, zarówno te, jak i wcześniejsze i jestem zachwycona :) Sama haftuję już od kilku lat giganta HAED i mam się ku końcowi, natomiast Pani prace natchnęły mnie do zrobienia w tym roku haftowanej bombki dla mojego niemowlaka na pamiątkę :) Czy mogłaby mi Pani "zdradzić" gdzie kupuje Pani te wspaniałe tasiemki okalające bombkę.No i jakiego kleju najlepiej użyć, czy Magic wystarczy? Będę wdzięczna za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. wszystkie materiały i dodatki kupuję w hurtowni w Myślenicach https://www.facebook.com/FPHU-Galtew-665652410141994/.
      Tam Pani znajdzie wszystko.Jeśli chodzi o klej to musi Pani sama sobie spróbować który lepiej się Pani sprawdzi w pracy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. super te haftowane gile,rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: