.

.

środa, 11 stycznia 2017

Zaległości

Styczeń przywitał nas śniegiem i mrozem. Jak przymroziło to zaraz -23, aż strach nos za okno wystawić, więc ja nadrabiam zaległe hafty i prace domowe;-))  te co nie zdążyłam w starym roku zrobić .
Wreszcie udało mi się skończyć bombkę z motywem zimowego pejzażu.  Kiedy ją zaczęłam, nie pamiętam, ale w 2017 skończyłam ;-)))


W taką mroźną pogodę trzeba pamiętać o naszych skrzydlatych przyjaciołach. Z mieszanki zbóż  i tłuszczu można samemu zrobić takie właśnie przysmaki.


 

Ogród w zimowej scenerii.

Mam nadzieję że śnieg nie stopnieje do ferii.
Pozdrawiam 
Dana

13 komentarzy:

  1. Przepięknie jest u Ciebie. Dekoracje zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ogród Danusiu nawet w zimie wygląda uroczo. :) Haft piękny, jak zawsze u Ciebie, a pomysł z formowanymi smakołykami dla ptaków bardzo mi się podoba. Używasz do tego jakiegoś konkretnego tłuszczu? Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do smakołyków używam smalcu, foremki smaruję olejem. lepiej wychodzą ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pani Danusiu, prawdziwa z Pani wiedźma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bombka, dużo pracy. Stołówka ptakom na pewno teraz szczególnie się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu - pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka przepiękna i perfekcyjnie wykonana :) Twoi zimowi goście też maja zapewnioną stołówkę ,co bardzo dobrze świadczy o gospodyni. Pozdrawiam serdecznie i ciepełka życzę :)tego domowego ,bo za oknami raczej chłód .

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu Droga... wszystkiego najwspanialszego życzę Ci w tym Nowym Roku !!! Oby każdy dzień był równie kreatywny i słoneczny... goście dopisywali, a ogród tętnił życiem i kolorem !!! Bombka widoczkowa jest cudowna i taka duża i kolorowa!!! Pozdrawiam równie mroźnie z opolszczyzny*** Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje bombki :) Pozdrawiam serdecznie śnieg znowu sypie więc jest nadzieja że do ferii pozostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta bombka, jak malowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Danusiu skąd wzór na bombkę? Pamięta Pani może ?

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: