.

.

niedziela, 4 kwietnia 2010

Śniadanie Wielkanocne






Wreszcie święta. Już nie mogłam się doczekać kiedy nadejdą . Pogoda się udała , nie padało słoneczko świeciło i zrobiło się ciepło. Cieszę się bardzo bo w takie święta powinna być ładna pogoda. Przygotowania do wielkanocnego śniadania trwały długo. Starałam się jak mogłam aby tego ranka stół wyglądał pięknie .Przez parę tygodni wcześniej ozdabiałam moje jaja aby w tym dniu były ozdobą stołu. Wszystkie moje pomysły i wysiłki dały efekt że stół wyglądał świetnie. To oczywiście opinia gości i rodziny. Jednym zdaniem mówiąc udało się . Moja baba wielkanocna gigantycznych rozmiarów ozdabiała stół patrząc na niego z góry. Ozdobiłam ją białym lukrem aby dodać jej świeżości. Umieszczam parę zdjęć aby Państwo mogli ocenić sami. Może kiedyś ktoś z Was będzie chciał zasiąść z nami do wielkanocnego ucztowania i podzielić się z nami jajeczkiem. Serdecznie zapraszam

4 komentarze:

  1. Dlatego lubię Wielkanoc.Dla jej radosnych kolorów,jasności.Rodzina ma rację.Stół wygląda cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za miły komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świąteczny stół, naprawdę zrobił na mnie wrażenie:) prześliczna zastawa w granatowe dekoracje, proszę zdradź co to takiego , nie znam takiego wzoru ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią . Filiżanki są z IKEI . Kupiłam je parę lat temu. Nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży. Do tych filiżanek mam komplet obiadowy. Naprawdę bardzo dekoracyjny. Proszę sobie sprawdzić na stronach IKEI dostępność tych rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: