.

.

niedziela, 21 maja 2017

Maj pod znakiem POKRZYW ;-)


Witam serdecznie w majową niedzielę. Niestety pogoda się popsuła i znów zrobiło się zimno i deszczowo. 
Część prac w ogrodzie mam już za sobą, ale jeszcze wiele przede mną .
Jak co roku w maju na pierwszym  miejscu w moich ,,kuchennych rewolucjach,, 
 jest POKRZYWA ;-))
Wszędzie dostępna i bardzo zdrowa roślina często gości w mojej kuchni właśnie w maju. Nie będę rozpisywała się  o jej właściwościach bo to każdy wie że super działa na włosy i oczyszcza organizm. 
Ja codziennie pije herbatkę z świeżej pokrzywy i piekę często muffinki  właśnie z pokrzywą .
Przepis znalazłam w książce pani Małgorzaty Kalemby - Drożdż "PYSZNE CHWASTY "
Wyszły znakomite o czym mogli się  przekonać goście wypoczywający w majowy weekend w moim gospodarstwie.
A to już majowy ogród 
To zdjęcie zostało zrobione jeszcze jak świeciło słoneczko i było ciepło a nawet upalnie 


A to są zdjęcia z dzisiejszego poranka







 A oto moja ażurowa altanka zrobiona na miejscu basenu;-)


Dla zainteresowanych ;-) nowe miejsce na basen już jest ;-)))

Życzę  miłej niedzieli 
Danka




4 komentarze:

  1. Jak zawsze piękne zdjęcia. Bardzo podoba się mi Twoja kolekcja funkii:) i przyznaję, że podpatrzyłam Twój pomysł na eksponowanie ich w donicach :) aaaa ażurowa altanka jest suuuuuper :)pozdrowienia z Bydzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, książkę o chwastach także polecam, muffinki robiłam:) Systematycznie konsumuję wszystkie chwasty rosnące na mojej działce. Ostatnio robiłąm zupę "szczawiową" z podagrycznika, z dodatkiem szczawiu, pycha!
    Altanka prezentuje się pięknie, tak jak Twój cały ogród:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mufinki pewnie smaczne ale niestety całkowicie odstawiłam cukier , ciasta, ciasteczka... chociaż raz na tydzień cosik tam przegryzę :)
    Pokrzywę i ja hoduję ;
    altana naprawdę okazała !
    pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: