.

.

poniedziałek, 13 marca 2017

Marcowe porządki.

Mamy już prawie połowę marca, miesiąca bardzo dla mnie pracowitego i  w domu jak i w ogrodzie .Remont już mam za sobą, teraz  zostało tylko sprzątanie. Nie wiem co robić w pierwszej kolejności bo wszystko wydaje się ważne. Między czasie powstają też haftowane pisanki, tak  jednym zdaniem armagedon;-)
W  moim ogrodzie coraz więcej bratków ;-) tak strasznie kuszą na wystawach kwiatowych że nie mogę się oprzeć.  

Powojniki też już poobcinałam 
  W ogrodzie zimowym rozsada koło rozsady. Sieję i pikuję 
Begonie bulwiaste już wsadziłam, ale dzisiaj przechodząc koło kwiaciarni zobaczyłam odmianę której nie mam.
 
Kupując  trzeba zwracać uwagę, aby bulwa miała zawiązane już oczka.
To tyle dzisiaj.
W następnym poście będzie kolorowo i krzyżykowo, czyli haftowane pisanki na tegoroczną Wielkanoc;-)
Pozdrawiam 
Danka

13 komentarzy:

  1. Danusiu,istotnie widzę u Ciebie pracowity czas :)O wszystkim pomyślałaś i tak pięknie zadbałaś o ogród i grządki :)Wiosna Cię nie zaskoczy!! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem ogrodniczej działalności :) ja niestety jestem daleko w polu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Ci zazdroszczę własnego ogródka i tych wszystkich warzyw,które w nim zagoszczą:)))Ja nawet nie wiem,gdzie posadzić pomidory.Znowu będą się tłoczyć w donicy:((

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, teraz nie wiadomo, w co ręce włożyć - chyba najbardziej pracowity okres dla ogrodnika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie u Ciebie już wszystko powschodziło,ja dopiero posiałam:))Po bratki wybieram się w sobotę .U Ciebie wiosna na całego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, a ja jestem w takim tyle z ogrodem, że hej. liczę, że w tę sobotę będę mieć czas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez zakupiłam dzisiaj bratki... kolorowe 😄. Ależ Ci to wszystko ładnie wzeszło.... pozdrawiam 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, czuć u ciebie wiosnę... pięknie jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i wiosennie już u ciebie. Zazdroszczę ogrodu... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, Danusiu jak ja Ci zazdroszczę tych prac ogrodowych. U mnie nadal woda deszczowa podtapia ogród. Wszystko tak smutno wygląda a pogoda nadal bardzo zła, zupełnie jak by był listopad a nie marzec... Oby moje rosliny przetrwały. U Ciebie juz wiosna, az sie buzia śmieje na te widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu u nas też pogoda w kratkę. Ale jak słoneczko zaświeci zaraz robi się weselej na serduszku.U mnie już teraz wiem że lawenda padła;-(

      Usuń
  11. Danusia zacznij najpierw od kawy w ogrodzie ja wpadam na nia

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże już są Twoje rozsady... a ja nawet nie posiałam jeszcze ale u mnie wszystko później;
    fajnie jest mieć ogród zimowy
    pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: