.

.

czwartek, 12 listopada 2015

Choinka

Witam  w ten piękny listopadowy dzień. 
W Ściborówce praca wre, a głowa cały czas pracuje, aby coś nowego stworzyć. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowe wzory  bombek już powieszonych na choince. Proszę mnie nie krytykować, że już choinka w domu ubrana ;-))) Ubrałam ją tylko do kilku zdjęć, aby pokazać jak moje ozdoby prezentują się na żywym drzewku . Później wróci do ogrodu, aby czekać spokojnie do świąt. Na jarmark świąteczny przygotowałam mały egzemplarz;-)))) duża choinka nie zmieściłaby mi się do samochodu ;-). 
Choinkę kupiłam jak co roku w szkółce ARTOGRÓD.



 



A tutaj dwie piękne choinki !!! aż żal ich palić ;-)

Pozdrawiam 
Dana

26 komentarzy:

  1. Bombki na choince prezentują się pięknie.Masz już namiastkę świątecznego nastroju. U Ciebie zawsze jest pięknie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Jeszcze tylko śniegu brakuje za oknem i już całkiem świątecznie będzie;-)))
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.
      Dana

      Usuń
  2. Bombki na choince prezentują się pięknie.Masz już namiastkę świątecznego nastroju. U Ciebie zawsze jest pięknie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, Twoja choinka zrobi furorę na kiermaszu, aż żałuję, że mnie tam nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję ;-))) że bombki się będą podobały;-) i rozbiorą mi choinkę w mig !
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Danuś, jak już pieska nie będę miała, to zawitam do Ciebie na odpoczynek i zobaczę te cuda na własne oczy. Przedtem jeszcze Mazury muszę odwiedzić, bo mi dziewczyny nie darują. Pozdrawiam i teraz zacznę się zachwycać Twoim drzewkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ale do mnie możesz z pieskiem;-)))
    Serdecznie zapraszam w moje skromne progi.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się tam nie przejmowała z tą choinką. W pewnym markecie dziś widziałam ozdoby świąteczne, a rękodzieło jednak rządzi się własnymi prawami, wiadomo, że trzeba zrobić wcześniej by najnormalniej zdążyć, bo każda rzecz z sercem jest robiona, jak Twoje na przykład. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne bombki, a choinka nimi ozdobiona zapiera dech w piersi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda tak dekorowana choinka , i będzie sie podobać na kiermaszu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - zawsze podziwiam Twoje hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choinka, bombki cudowne. Ale mnie od rana wprowadziłaś w nastrój
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne te bombki :)
    A krytykować nie będę. Sama w tym roku czuję dziwne parcie na ozdoby świateczne. Może dlatego, że ten świąteczny czas jest tak krótki, a ja zawsze przed samymi swiętami zdobię i zwyczajnie nie mogę się tym klimatem nasycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę klimatu świąt... Choinka i bombki cudowne... Ja juz tez coraz bardziej w klimacie gwiazdkowym :) pozdrawiam najserdeczniej
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje bombki to mistrzostwo świata, Danusiu ;) Nie mam pojęcia, jak Ty je pomieścisz na mniejszej choince... ale pewnie tak szybko znikną, że nie będzie problemu ;)
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na te bombki i jedna piękniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na te śliczne bombki:) są przepiękne:) a patio na którym stoi choinka urzeka w całej okazałości:)
    Pozdrawiam
    http://inspirellodecoupage.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu... ślicznie się prezentują... o innej opcji bym nawet nie pomyślała
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki :) Jeszcze haftowanych nie posiadam, właśnie szydełkuję kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taka pieknosc to powinna caly rok cieszyc oczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest tak piękne, że aż nie potrafię tego wyrazić

    OdpowiedzUsuń
  20. Arcydzieła, proszę o podpowiedź jak Pani mocuje i czym wyhaftowaną kanwę (klejem, szpilkami...) i co znajduje się pod spodem (kula styropianowa...?)i czy kluczowa jest ta tasiemka ozdobna maskująca.? Bardzo proszę o podpowiedź.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ❤️❤️❤️ też chciałabym właśnie zapytać jak Pani mocuje te wyszywanki do styropianowych bombek

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: