.

.

niedziela, 5 kwietnia 2020

NIEDZIELA PALMOWA


Dzień dobry wszystkim zaglądającym do mojej Ściborówki.
Dzisiaj  Niedziela Palmowa.  Trochę różni się od innych, bo musimy pozostać w domach, ale to nie znaczy że palmy nie będzie. U mnie jak co roku robię palmę z bibuły lub krepiny z dodatkiem bazi i bukszpanu. W tym roku kolor przewodni to róż.


  


Powolutku dom ubieram na święta to tu to tam ustawiam dekoracje świąteczne, aby w te święta było choć trochę weselej.
W tamtym tygodniu kiedy nie dało się pracować w ogrodzie , zabrałam się za ogród zimowy. Umyłam okna, przeglądam kwiaty zrobiłam rozsadę pelargonii a przede wszystkim udekorowałam go już na Wielkanoc. Poranna kawusia w takim otoczeniu działa pozytywnie na samopoczucie.


 


 Dla chętnych udekorować swój dom na Wielkanoc oryginalnymi  pisankami  Zapraszam .
Zostało mi parę jeszcze  kolorów;-)




 Na drzwiach wejściowych zawisną  wianek z naturalnych  materiałów ( oprócz jajeczek -są plastikowe) Zrobiłam go w  tym roku ponieważ poprzedni był ciężki i nie utrzymał by się na przyssawce. 




Bratki posadzone przed domem w donicach pięknie się rozrosły i zrobiło się wiosennie, a dekoracje Wielkanocne rozweselają wejście do domu.




Wczoraj pogoda zachęcała do pracy w ogrodzie więc z dobrą kawą i świetną  książką (słucham audiobooków)  spędziłam cały dzień siejąc jarzynki i sadząc cebulę . Ależ ja to kocham . 
W tym roku postawiłam na nasiona na taśmie , ponieważ nigdy nie mam dosyć  czasu na przerywanie gęstego zasiewu.



Tyle na dzisiaj.
 Życzę miłej niedzieli 
Dana 

6 komentarzy:

  1. Wspaniale udekorowałaś zimowy ogród:)))pousie kury są urocze:))Pozdrawiam serdecznie i spokojnego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie świątecznie, śliczne te szydełkowe pisanki na gałązkach w ogrodzie zimowym Życzę zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosennie i zrobiło się mi jakoś weselej :) dziękuję :) Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ozdoby, a taki zimowy ogród to mi się marzy. :) Super są te kwiatki z bibuły, zresztą same fajne ozdoby, aż tak odświętnie i radośnie się poczułam. Niech wszystko, co zasadzisz, pięknie urośnie. :) Pozdrawiam, życzę zdrówka i dużo miłych chwil. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna już w pełni! Jak poszły zasiewy? Zapraszamy do naszego portalu Poradnik Ogrodniczy

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: