.

.

czwartek, 19 marca 2020

Marcowe porządki

Witam wszystkich.
 Marzec nas rozpieszcza piękną jak na razie pogodą i zachęca do porządków w ogrodzie. 
Więc od poniedziałku grabie, sekator  i taczki poszły w ruch . U mnie sprzątanie zaczynam od wycięcia traw w ogrodzie ponieważ one największymi śmieciuchami .  Na drugim miejscu jest ograbienie tuj. A że mam tego dużo, więc czasu trzeba poświęcić więcej. Ogród powolutku  przystrajam na Wielkanoc i  tym sposobem robi się kolorowo. Donice nabierają wiosennego charakteru i jakoś upływa ten trudny dla nas wszystkich czas. 
Jakiś czas temu zajączka kupiłam w Mrówce. Teraz pięknie pilnuje wejścia do domu ;-)  




Doniczki dostały nowe kwiaty i pięknie ozdabiają parapety.




 Przed piwnicą ziemianką prawdziwy  armagedon. Wszystkie donice zostały  wyniesione  i teraz czekają na swoja kolej na  umycie i ustawienie .


Ogród wymaga jeszcze parę dni solidnego sprzątania. chyba że pogoda pokrzyżuje moje plany.


A w ogrodzie zimowym prawdziwa wiosna.
 Na swój czas czekają rozsady lubczyku, pomidorów , bazylii  i kwiatów.


Nie ma to jak własne zioła i warzywka ;-)
Życzę miłego i spokojnego wieczoru
Dana


9 komentarzy:

  1. Ładnie, wiosennie. My też działamy już w ogródku. Tym bardziej, że teraz tyle wolnego czasu z powodu pozostawania w domu. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ten czas jakoś przetrwać.Miłej pracy w ogrodzie.

      Usuń
  2. Patrzę na Twoje zdjęcia i zaraz pogodniej na duszy :) Też już ruszyłam do ogrodu. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie życzę zdrowia i miłej pracy w ogrodzie. Będzie dobrze !!

      Usuń
  3. Ale ślicznie, ja dopiero zaczynam sprzątać w ogrodzie i robię mój pierwszy warzywnik. Ostatnie dni były cudownie ciepłe i można było ogarnąć trochę ogród.

    Fajne masz te metalowe konstrukcje przed wejściem, to kupione gotowe?
    Ogrodu zimowego zazdroszczę.

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstrukcje kupione ;-) teraz czakają na swoje przeznaczanie.
      Miłego dnia życzę

      Usuń
  4. O jak już u Ciebie wiosennie. Ja dzięki przymusowemu wolnemu zrobiłam porządki w ogrodzie. Tuje obcięte, hortensje przycięte, wrzośce wsadzone... Jest pięknie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zimno więc żadnych jeszcze porządków w ogrodzie nie robiłam
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi umknął twój post to nie mam pojęcia. Wiele się dzieje u Ciebie i tak pięknie, kolorowo. Moje serce skradła fotka z doniczkami na tle murku ceglastego - jakie to piękne!! :D
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: