.

.

piątek, 15 listopada 2019

Pierniczki

Witam serdecznie.
W tym poście cd...  PIERNIKOWEGO SZALEŃSTWA. 
W Ściborówce pachnie pienikiem już od jakiegoś czasu. Przygotowania do następnych  warsztatów trwają w najlepsze. Powolutku robi się coraz bardziej świątecznie.
Wieczorami dekoruje pierniki które pójdą w świat ;-) i będą gościły  na świątecznych stołach i choinkach.
Pierniczki i piernik piekę na prawdziwym miodzie który kupuję u zaprzyjaźnionej 
PASIEKI - MELISSA 
Polecam każdy rodzaj miodu który mają w ofercie.


 
















Przepisy na pierniczki i piernika staropolskiego znajdziecie Państwo na moim blogu 
Można jeszcze zamawiać paczuszki z piernikami  - odbiór w Ściborówce 

Zapraszam chętnych na warsztaty w środę  20 listopada na 18 . 

 Pozdrawiam 
Dana

10 komentarzy:

  1. Danusiu prawdziwe cuda !!! Sztukę ozdabiania pierniczków masz opanowaną do perfekcji. Próbowałam swoich sił w tej materii, gdy syn był młodszy i wiem, jak trudno wykonać takie dzieła...
    Gratuluję talentu i gorąco pozdrawiam. Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałaś mi ,że czas najwyższy stawiać ciasto na piernik:)))podziwiam dekoracje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnej urody pierniczki... Danusiu , jaka cena tych słodkości ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Danusiu piekniutkie pierniczki aż trudno uwierzyć że są prawdziwe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmiało twierdzę iż kotki to cudowne i fajne zwierzaki i dobre są do domów zamkniętych. Mi zdecydowanie podoba się kot Maine Coon https://abc-kot.pl/kot-maine-coon/ i jeśli wszystko się uda to akurat takiego kociaka chcę mieć u siebie w domu. Mam nadzieję, iż moje marzenie się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się kociak syberyjski https://abc-kot.pl/kot-syberyjski/ i zawsze było to moje marzenie. Dziś mam już tego kota u mnie i moim zdaniem nie ma ładniejszego kociaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wyroby, jestem pod wrażeniem talentu i pracowitości. Mam prośbę wielką, mam ochotę wypróbować piernik staroopolski. Proszę o szczegółowe informacje odnośnie pieczenia ciasta, na jaką grubość rozwałkować, na jakiej blaszce, jak długo piec, w jakiej temperaturze i czy każdy blat osobno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kilku dni mam u nas w domu także kociaka i jest on bardzo fajnym kociakiem. Jednak na początku pojawił się mały problem z tym jakie imię wybrać dla kota. W trakcie czytania artykułu https://abc-kot.pl/imiona-dla-kota/ nasz pupil poznał swoje własne imię i teraz już zaczyna na nie reagować. A wy jak nazwaliście swoje kociaki?

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: