.

.

niedziela, 10 kwietnia 2016

Ogrodowo

Mamy już wiosnę. Przyroda buchnęła nowym życiem. Drzewa puściły młode listki, a kwiaty kwitną w całej pięknej okazałości. Zaczął się czas sprzątania i pielęgnacji ogrodu. Sekator poszedł w ruch, a nowe roślinki  znalazły już swoje stałe miejsce. 



W tamtym tygodniu zrobiłam porządek z trawami. Jest to ostatni moment aby je wyciąć. 


W ogrodzie zimowym jeszcze mieszkają pelargonie angielskie, krakowiaki, cynie, aksamitki i oczywiście cała rozsada pomidorków koktajlowych, oberżyny i różnych ziół które później używam w kuchni. Kto jadł u mnie  pomidorową z bazylią i lubczykiem to wie o czym mówię.;-)



i moja pięknie już kwitnąca "Szafirowa Burza"

Za kilka dni będzie jeszcze piękniej. Potrzeba  tylko troszeczkę ciepła, bo deszcz już mamy;-) pada u nas od 2 dni.
Pozdrawiam
Dana

4 komentarze:

  1. Świeża, soczysta zieleń w Twoim ogrodzie to jest to co najbardziej lubię wiosną:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się piekny sezon u Was, mam nadzieję,że uda mi sie odwiedzić to klimatyczne urocze miejsce, nie tylko na blogu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: