.

.

niedziela, 20 grudnia 2015

Piernikowo

Witam w czwartą niedzielę adwentu. Czas oczekiwania dobiega końca. Atmosfera robi się bardzo świąteczna, choć za oknem nie ma śniegu, a temperatura jest powyżej 12 stopni ;-) -ciepła.
Ale i tak taka aura nie zmąci mi tego cudownego czasu. Światło w Ściborówce gaśnie około 3 po północy, ale ja tak lubię ;-) Zapalam świece, z radia płyną świąteczne piosenki ,a ja zabieram się do pracy.
Piekę pierniki, a później lukruję. Przepisy na ciasteczka  znajdziecie TU .
 W tym roku postawiłam na 3 kolory. Czerwień, biel i zieleń. Nowych foremek dokupiłam sporo, efekt końcowy - zobaczcie sami jak wyszedł ;-))) 

 
 A  tutaj moja choinka

Parapet okienny też nabiera kolorów. Amarylis pięknie zakwitł.

Choinka jeszcze nie ubrana ,ale myślę że dzisiaj ją zdążę udekorować.
Życzę miłej niedzieli 
Dana

13 komentarzy:

  1. Piękne! Szczerze gratuluję ):)
    Radosnych świąt Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły pierniczki i choineczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich pierniczków aż szkoda zjeść!!!Dekoracje jak zawsze gustowne!!! Pozdrawiam i Szczęśliwych Świąt życzę::)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, nie można oderwać oczu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierników nie piekę bo i tak nie jemy ;) ale na choinkę kupiłam pierniczki aby ładnie w domu pachniało :) Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu pierniczniki nie tylko wyglądają ślicznie ale i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie u Ciebie jak zawsze, tak klimatycznie! życzę radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ciacha! ciekawa jestem czym nakładasz ten lukier- ja zawsze mam problemy z taką precyzją ;) W tym roku spróbuję strzykawką...

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych i rodzinnych Świąt oraz pomyślnego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i niekończącej się lawiny pomysłów.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful work, as always..
    ________________________
    Kristen Stewart HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey keep posting such good and meaningful articles
    ___________
    ladies hand tattoo

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: