.

.

niedziela, 29 listopada 2015

Adwent

Mamy pierwszą niedzielę adwentu. Jak co roku sama przygotowuje wieniec adwentowy, który ma symbolizować nadchodzące święta.
Oczywiście w" moim wieńcu"  nie mogło zabraknąć akcentów mojej ukochanej ceramiki z bolesławca. Taką miałam wizję w tym roku;-).



Pomalutku kończę zamówienia. Myślę że w następnym tygodniu już dotrą do właścicieli.
Parę zdjęć tegorocznych moich poczynań hafciarskich. Może komuś się coś spodoba i odwiedzi Jarmark Bożonarodzeniowy w Dobczycach organizowany przez stowarzyszenie KAT.
Oczywiście będę tam miała swoje stoisko.
Serdecznie zapraszam 13 grudnia .

Życzę miłej niedzieli 
Dana

10 komentarzy:

  1. Zakochana jestem w Twoich ozdobach choinkowych! Cudowne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem Twój pociąg do Bolesławca :) Czerwone świece ładnie się w nim prezentują.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudowne świąteczne klejnoty . Piekne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ujęły mnie te złotem haftowane bombki... Cudo :))) Też kupiłam 4 świece adwentowe i szukam inspiracji - moje są białe i chyba je połączę z gałązkami świerka. Ale dekoracje z mchem są po prostu cudowne :) Gdybym mieszkała bliżej Dobczyc, wpadłabym na pewno.

    Pozdrawiam adwentowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bombki - ile haftowania :) Bardzo lubię ceramikę bolesławiecką - bardzo ładnie się prezentuje Twoja kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna adwentowa kompozycja! Twoje ozdoby jak zawsze zachwycające! Pozostało mi czekać na relację z jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest wianek adwentowy i dekoracje z porcelany.Bombki są śliczne,ten haft na bombkach cudowny .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ozdoby i dekoracje prześliczne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for sharing this.
    ___________
    ladies hand tattoo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonjour ou puis je trouver les grilles de votre travail qui est magnifique surtout les décoration de noel merci de répondre si vous le voulez a bientôt j espere

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: