.

.

niedziela, 29 listopada 2015

Adwent

Mamy pierwszą niedzielę adwentu. Jak co roku sama przygotowuje wieniec adwentowy, który ma symbolizować nadchodzące święta.
Oczywiście w" moim wieńcu"  nie mogło zabraknąć akcentów mojej ukochanej ceramiki z bolesławca. Taką miałam wizję w tym roku;-).



Pomalutku kończę zamówienia. Myślę że w następnym tygodniu już dotrą do właścicieli.
Parę zdjęć tegorocznych moich poczynań hafciarskich. Może komuś się coś spodoba i odwiedzi Jarmark Bożonarodzeniowy w Dobczycach organizowany przez stowarzyszenie KAT.
Oczywiście będę tam miała swoje stoisko.
Serdecznie zapraszam 13 grudnia .

Życzę miłej niedzieli 
Dana

10 komentarzy:

  1. Zakochana jestem w Twoich ozdobach choinkowych! Cudowne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem Twój pociąg do Bolesławca :) Czerwone świece ładnie się w nim prezentują.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudowne świąteczne klejnoty . Piekne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ujęły mnie te złotem haftowane bombki... Cudo :))) Też kupiłam 4 świece adwentowe i szukam inspiracji - moje są białe i chyba je połączę z gałązkami świerka. Ale dekoracje z mchem są po prostu cudowne :) Gdybym mieszkała bliżej Dobczyc, wpadłabym na pewno.

    Pozdrawiam adwentowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bombki - ile haftowania :) Bardzo lubię ceramikę bolesławiecką - bardzo ładnie się prezentuje Twoja kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna adwentowa kompozycja! Twoje ozdoby jak zawsze zachwycające! Pozostało mi czekać na relację z jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest wianek adwentowy i dekoracje z porcelany.Bombki są śliczne,ten haft na bombkach cudowny .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ozdoby i dekoracje prześliczne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for sharing this.
    ___________
    ladies hand tattoo

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: