.

.

piątek, 24 lipca 2015

Na jagody

Sezon borówkowy w pełni . W tym roku pogoda nam sprzyja i  w moim jagodniku sporo owoców.
Zbieram borówki prawie codziennie bo przy takiej pogodzie jaka teraz panuje u nas owoce dojrzewają "na oczach".
Na stole więc królują pierogi z borówkami ,ciasta ucierane i jagodzianki. 
Drożdżowe jagodzianki piekłam po raz pierwszy. Przepis (znakomity) znalazłam  TU  .  
Wyszły pyszne. Jeszcze ciepłe zaniosłam moim gościom :-)
 
 Wszystkich chętnych ZAPRASZAMY ;-)))))
 Wakacje mijają spokojnie i tego spokoju ;-)  proszę mi życzyć na najbliższe tygodnie;-))) 
Pozdrawiam
Dana

12 komentarzy:

  1. Echhhhh, Twoim gościem być, rozmarzyłam się…:)))))
    Jagodzianki wyglądają pięknie smakowicie. Aż zapachniało nimi …
    Pozdrawiam pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mam ogromną ochotę na jagodzianki, koniecznie muszę upiec. Chętnie spróbuję ze wskazanego przez Ciebie Danusiu przepisu :)
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... pyszoty. Jagodzianki piękne i rumiane, jak najbardziej na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życz Ci Danusiu całego serca upragnionego spokoju :)) Jagodzianki pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ apetyczny wpis. Coś fanatycznego.Pychotka.
    A spokoju Danusiu życzę Ci nie tylko na najbliższe tygodnie.Ale na najbliższe miesiące,lata i na całe długie życie:)
    Moc serdeczności takich z serca płynących posyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokoju życzę , na jagodzianki muszę się skusić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaką macie pogodę teraz Danusiu? Bo wróciliśmy znad morza gdzie nam woda dała czadu z dołu i z góry, szukamy ciepła i litości dla portfeli no i pięknych wspomnień i zdjęć z wakacji... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wobec tego spokoju Ci życzę Danusiu... uwielbiam jagody !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zaglądać do Ciebie.
    Marzę o tym żeby chociaż na weekend się znaleźć u Ciebie pod dachem....
    W końcu uda mi się namówić męża;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. och te jagodzianki, aż ślinka mi cieknie po brodzie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: