.

.

wtorek, 17 lutego 2015

Ściborówka -ogród z klimatem ;-)

W ubiegłym tygodniu do sklepów z prasą trafił najnowszy numer Piękno i Pasje.
W tym wiosennym numerze jest aż pięć stron poświęconych  mojemu ogrodowi ;-)
Strasznie się ciesze bo to  dla mnie duże wyróżnienie że moja Ściborówka znalazła się na łamach takiego pisma!



Ogród powstawał długo i to co widać na zdjęciach i na moim blogu to są naprawdę  lata ciężkiej pracy i sporych wyrzeczeń, aby ogród  tak właśnie wyglądał.

W ogrodzie zimowym już prawdziwa wiosna. Forsycja ucięta tydzień temu rozkwitła się na całego i teraz cieszy oczy swoim obliczem. 




Słoneczna pogoda zachęca do odpoczynku przy tamborku ;-)))



 A  tak prezentują się moje haftowane pisanki na gałązkach forsycji. 
Może i Wy chcecie moje pisanki u siebie na Wielkanocnym stole;-)))?



Zapraszam serdecznie
Dana

36 komentarzy:

  1. Danusiu, dziś czytałam artykuł jadą do pracy. Gratulacje. Cudne zdjęcia i ładnie napisane. A ogród już od dawna mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję publikacji:) Zaglądam do Ciebie i zawsze się zachwycam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Danusiu, wspaniałe wyróżnienie. A w ogrodzie u Ciebie słoneczny, wiosenny klimat. Wspaniałe miejsce aby usiąść, zrelaksować się i oddać się pasji przy tamborku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!!! Wyroznienie w pelni zasluzone, bo u ciebie zawsze pieknie, szkoda, ze niestety gazetka ta jest u mnie niedostepna:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję!!! Zawsze podziwiam Twoje piękne prace jak i ciekawe, gustowne dekoracje!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i biegnę po numer, koniecznie muszę poczytać "na żywo", serdeczności, ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję sesji Twojego pięknego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się cieszę Danusiu, bo po części znamy ten ogród i śledzimy jego losy powstawania. Gratulacje ogromne . Sukces w pełni zasłużony.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dzisiaj patrzyłam na tę gazetkę i zastanawiałam się, co mnie tak do niej ciągnie :) Teraz już wiem, muszę koniecznie kupić, i przeczytać, bo uwielbiam ogrody z klimatem i duszą.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Publikacja w takim piśmie to cudowny komplement i ogromny /w pełni zasłużony / sukces. Pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten numer, i jak czytałam ten artykuł, to myślałam , skąd znam te zdjęcia/ teraz wiem , że wchodzę często na twojego bloga/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ogromnym zainteresowaniem obejrzałam Twoje wpisy i zdjęcia.Masz wspaniały ogród.który świadczy o dobrym guście,ale przede wszystkim o wielkim nakładzie pracy.Serdecznie gratuluję i pozdrawiam.Będę tu często zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
  13. W tamtym tygodniu dostałam gazetę i właśnie zauważyłam ten piękny ogród ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie. W pełni na to zasłużyłaś. U Ciebie jest tak pięknie. U mnie nie ma tej gazety, ale w czwartek jadę do większego miasteczka więc może uda mi się kupić. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie powoli też zabieramy się do wyszywania jajek. Zobaczymy co nam z tego wyjdzie ;) pięknie juz z tą forsycją. Nie pomyślalam, że już może rozkwitnąć. Gratuluje publikacji ;) pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie powoli też zabieramy się do wyszywania jajek. Zobaczymy co nam z tego wyjdzie ;) pięknie juz z tą forsycją. Nie pomyślalam, że już może rozkwitnąć. Gratuluje publikacji ;) pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) Miłe wyróżnienie ale muszę Ci napisać, że Ci się należało ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:) gazetkę mam ale jeszcze nie miałam czasu przeczytać jedynie oglądałam zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu gratuluję. Twój ogród to raj dla moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :) podpatruję pomysły i powoli przenoszę na swój grunt :) a pisanki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję publikacji, piękne zdjęcia :) Mam nadzieję, że Ściborówka nigdy nie będzie narzekać na brak gości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogród jest cudowny. Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu serdecznie gratuluję, Twój ogród jest tak piękny, że zasłużył na pokazanie go szerszej widowni :) Ja szczególnie zakochana jestem w piwniczce i jej otoczeniu.... o każdej porze roku wygląda bajecznie i zachwyca mnie :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie, bardzo lubię to pismo.
    Mam nadzieję, że kiedyś zajrzę w Twoje strony Danusiu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Jajeczka cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam i czytałam gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu gratuluję...piękny ogród

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie wróciłam z zakupioną gazetą. Robię herbatkę i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje gratulacje, ogród jak marzenie a gazetki poszukam rano i przeczytam. Pisanki-haftowanki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam magazyn i podziwiam wciąż Twój ogród i wszystko związane z tym pięknem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Widziałam artykuł. Jestem fanką pisma Piekno i pasje od pierwszego numeru. Twój Ogród pięknie się w nim prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULACJE!!! Nadal zaglądam do Pani i podziwiam (ogród zimowy prześliczny). Nadal ciepło wspominam pobyt u Pani :-).
    Pozdrawiam serdecznie
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ale to bardzo dziękuję za tyle komentarzy z gratulacjami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie, też chciałabym mieć taki ogród, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny i bajeczny ogród. Gratuluję serdecznie, ale wiem ile pracy i pieniędzy kosztował.Kiedyś był moim marzeniem, ale zmniejszył się do wymiaru mini i tak już zostanie.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: