.

.

wtorek, 12 marca 2013

Wielkanocne przygotowania

Wielkanocne przygotowania idą wielką parą w Ściborówce. Powoli mój dom nabiera wiosennych barw i akcentów. Powyciągałam wszystkie ozdoby świąteczne i powolutku dekoruję nimi dom. Bardzo lubię te wszystkie przygotowania i ten czas przedświątecznego oczekiwania. 
Wielkanocne jajeczka cały czas haftuję i to w kilku wiosennych  kolorkach. Super tak pocieszyć oczy takimi barwami gdy za oknem szaro;-(
Moja sofa też dostała wiosenne ubranko i teraz zaprasza aby na niej usiąść i odpocząć;-)))


A to już moje haftowane pisanki( znów się chwalę;-)))
Pozdrawiam
Dana

65 komentarzy:

  1. Zawędrowałam tu przypadkiem i chyba zostanę :). Przypuszczam ,ze pisanki już były często i gęsto chwalone, ale muszę się przyłączyć do pochwał. Świetne. I chyba nabawię się kompleksów... Gąski są super :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie do Ściborówki;-)

      Usuń
  2. Jajca super i bardzo podoba mi się kanapowe ubranko. Danusiu, jak dla mnie to możesz się chwalić jak tylko często chcesz, bo uwielbiam oglądać Twoje prace i zdjęcia ze "Ściborówki". Jest tak pięknie, że aż chciało by się tam być.
    Cieplutko pozdrawiam, bo prognozują powrót zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu z miłe słowa. I u nas popołudniu zaczął padać śnieg;-( Myślę że to przelotne płatki śniegu ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kanapa wygląda cudownie, śliczne kwiaty, od razu robi się wiosennie :)
    Piękne te Twoje pisanki. Chwal się ile możesz :) Zagapiłam się na nie już w zeszłym roku , w tym na pewno żadnej nie zdążę zrobić to sobie chociaż u Ciebie popatrzę. Wesołe kolory muliny wybrałaś a do tego doskonale dobrałaś i przyczepiłaś wstążeczki. Ech idę jeszcze oczy nacieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo że się podobają. Znając Ciebie na pewno zdążysz coś jeszcze zrobić.
      Całuski

      Usuń
  4. Pisanki cudowne, szczególnie ta z gąską mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z gąską to taki cukiereczek;-))) Duże jajo i trochę większy haft;-))) Tez mi się bardzo podoba;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Danusiu chwal się bo masz czym, Twoje jajka są super. Kanapa zaś stała się słodka jak cukiereczek.
    Idę jeszcze popatrzeć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie strasznie podoba się to obicie. Chciałam sobie jeszcze dokupić jedno takie samo ale już niestety nie ma w IKEA;-(
      Pozdrawam

      Usuń
  6. Na takiej sofie aż che się usiąść, odpocząć i wypić dobrą kawę...tak wiosennie już u Ciebie:)
    Pisanki rewelacja...i jest się czym chwalić...najbardziej podoba mi się ta z gąskami, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wnętrza. Pisanki śliczne. Przymierzam się do zrobienia takich, ale jakoś mi nie idzie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do krzyżyków. Fajnie spędzony czas i jeszcze ozdoba zrobiona przez samą siebie. Same pozytywy;-)
      Całuje gorąco

      Usuń
  8. pięknie wygląda ta wasza chatka, taki cudny klimat panuje, a te jajka ty to masz talent :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - zwłaszcza ta z gąskami :) Właśnie uświadomiłam sobie,że do świąt coraz bliżej a ja jeszcze " w polu" :D:D
    Pozdrówka,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz Kasiu mamy jeszcze 2 tygodnie do świąt;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Pisanki haftowane boskie!!!! Kogucik cudowny, a gośki fantastyczne!!!! Wspaniałe robisz ozdoby!!! zapraszam do wyzwania jajecznego w Dea Art :) Jaja Twojego wykonania sa powalające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wyżebram wzór na gąski???

      Usuń
    2. Kochana napisz do mnie to Ci wyślę wzór. Trochę go okroiłam ale sama zobaczysz;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Danusiuuuuu :) cudowne robisz jajeczka. Zazdroszczę szczerze :) Za chwilkę rodzę i nie wiem czy zdążę przed świętami poczynić podobne cudeńka. Mam tylko cichą nadzieje, że nie pogniewasz się, gdy okaże się że wygospodaruje troche czasu i ściagne od ciebie pomysł?

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana proszę bardzo. Ściągaj i wyszywaj;-))))
      Życzę wszystkiego dobrego;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Taki ładny klimacik już trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu u Ciebie już święta ??
    A ja nie mam nawet pomysłu na tegoroczne dekoracje :)
    Jajeczka śliczne :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zwykle jestem wcześniej z dekoracjami, ale cóż już tak mam że muszę wszystko sobie poukładać i poustalać.Nie mogę zostawić tego na ostatnią chwilę bo bym chyba zawału dostała;-) U mnie dom pełen gości w święta więc sama rozumiesz;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Danusiu jajeczka, jak co roku, są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. zobacz... ile już czasu podziwiam Twoje ... jajeczka ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana.
      Prawdziwy maraton mam z tymi pisankami-prawda;-)
      Całuski

      Usuń
  16. Danusiu! Jak cudnie już u Ciebie. Bardzo podobają mi się twoje pisanki, są wyjątkowe. Podejrzałam też fajny stojak na pisanki. Gdzie taki można znaleźć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stojak kupiłam na Allegro w tamtym roku. Zobacz myślę że sporo jest tego typu stojaków w sieci;-)
      Dziękuje za miły komentarz
      całuski

      Usuń
  17. Pisanki cudne, ale się nadłubałaś :)
    Bardzo podoba mi się ceglana ściana, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach te pisanki .... jestem nimi zauroczona od pierwszego zobaczenia, są niesamowicie piękne !!
    Czy pozwolisz, że ściągnę pomysł i uczynię sobie takie pisanki ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie!! URZEKŁA MNIE CEGŁA! i bardzo pomysłowa półka nad grzejnikiem. PisanKi pochwalam, BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczka tez mi się bardzo podoba a do tego jet praktyczna-jak widać;-))))
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Wspaniałe pisanki, ceglana ściana rewelacj.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Ścianę układał mój mąż, trochę pracy było ale efekt jest super;-)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Ależ piękne pisaneczki. Coś cudownego!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wiosennie u Ciebie. A pisanki cudowne. Te z boćkami też rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, jakie piękne te Twoje pisanki!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne pisanki, gąski cudne :)
    Próbowałam zrobić bombki ale nie wyszły takie ładne. Nie mogłam poradzić sobie z wygładzeniem kanwy i troszkę były pomarszczone.
    Różana kanapa przepiękna. Czy sama szyłaś obicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie szyłam sama, obicie kupiłam w IKEA. Bardzo je lubię i zawsze na wiosnę zakładam. Robi się tak wiosennie i lekko;-)))
      Całuski

      Usuń
  25. Piękne kolorki i wzorki mają Twoje pisanki. Gąski i kogutek dla mnie takie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sofa nabrała lekkości :) wybrałaś śliczny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mi się ten materiał podoba. Niestety już nie do kupienia w w Ikea. Szkoda bo kupiłabym jeszcze jedno ubranko;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne dekoracje, cudnie w Twoim domu już tak świątecznie i wiosennie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jajeczka cudne, jak zawsze. I widzę że u Ciebie już bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ te pisanki są bajeczne...gąski wymiatają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisanki śliczne a te z gąskami są odlotowe! Cudnie u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne wyszły! jak wyżej - gąski genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widoku Twoich przepięknych pisanek nigdy dość.A może przy okazji gdzieś tam u Ciebie zaplatała się wiosenka?:))
    Wszak dzisiaj zaczyna się ta kalendarzowa:))))
    Moc cieplutkich serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie u Ciebie, uwielbiam pokrycia mebli w róże:)Pisanki też piękne i te obrazy na ścianie! Obrazy to mniemam, że haftowane przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co prawda już dawno po Wielkanocy ale muszę powiedzieć, że zachwyciłam się tymi pisankami. Chętnie bym takie widziała u siebie w przyszłym roku. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: