.

.

wtorek, 5 marca 2013

Wielkanoc w Gospodarstwie Agroturystycznym

A dlaczego?????? 
Bo jest miło,rodzinnie i przede wszystkim zdrowo.Dlaczego zdrowo zapytacie;-)) Bo wiele produktów my rolnicy wytwarzamy sami i otoczenie tez robi swoje. Świeże powietrze las i codzienne spacery. Czego chcieć więcej;-)  Trochę reklamy wkradło mi się w ten post ale dlaczego nie;-)))). Można naprawdę fajnie spędzić Święta i trochę odpocząć od tego całego zamieszania dnia codziennego. A  Wielkanoc tuż tuż;-)
Trochę zdjęć z Wielkanocy 2012

A tu już stół Wielkanocny 2012
W tym roku mój stół Wielkanocny będzie w kolorze zółtym.
Więc zapraszam do mojej Ściborówki na Wielkanoc
Dana

15 komentarzy:

  1. miło powspominać minione święta ...
    szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad wielkanocnymi świętami
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że u Ciebie swojsko, zdrowo i nadzwyczaj domowo i rodzinnie. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia :)
    Mam już Twoje piękne gospodarstwo na swojej liście miejsc do odwiedzenia. Tylko muszę to "rozciągnać" w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta swojska wędlinka pachnie mi już przez monitor :D hihi :))) Aż ślinka cieknie!
    Ja to taka domatorka jestem i nie wyobrażam sobie na święta czy te wiosenne czy zimowe gdzieś jechać (no chyba że do rodziny, ale i tak zazwyczaj rodzina przyjeżdża do nas). Nawet Sylwestra spędzamy zawsze w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ było smacznie! hmmm same pyszności na stole :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do bab wielkanocnych.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie i smacznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz nie mogę się doczekać świąt,a stół wygląda prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne i pachnące.Czekam już na święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Reklamuj się, reklamuj, bo masz czym :)
    Jakoś tak się przyjęło, że chwalić samego siebie nie wypada, ale pytam dlaczego ?
    Że jak się chwalimy, to tak mimochoedem,skromnie.
    Jeśli wykonujemy coś dobrze, inni nas chwalą to co złego w tym, że powiemy to głośno.
    Nie wszyscy spędzają Święta w domu, są i tacy co by gdzieś wyjechali ... i ich trzeba właśnie zachęcić :)))
    A Ciebie i pięknie, nastrojowo, cicho i jeszcze swojskie jedzonko !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te baby!!! Kurcze, juz mi sie chce tych świąt tak ładnie u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu kochana, no zlituj się! Miej serca trochę i nie kuś tak...
    Jak nic zaraz bym pakowanie rozpoczęła!

    Ale nie wypada mi uciekać, skoro wszyscy chorzy i tylko ja jedna na placu boju, to na Wielkanoc planuję podjąć wszystkich u siebie. Ale co to będzie i jak wyjdzie...sama nie wiem. Już lepiej kochana, udziel jakiejś instrukcji dla laików (SIEBIE TU mam na myśli), którzy pierwszy raz szykują Święta na rodzinną skalę i spać nie mogą...:D

    Zatem zarezerwuj miejsce dla nas za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ po to jest między innymi Twój blog.Abyś zachwalała te wszystkie cuda:))))
    No ale z tym smakowitym jedzonkiem, to Kochana przesadziłaś.Bo o tej porze (gdy piszę ten komentarz)żaden choć odrobinę szanujący się człowiek nie powinien jeść:))))A ja teraz chyba nie dam rady:)))))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu ależ Ty powinnaś wręcz częściej się reklamować!
    Ja od serca polecam, do tej pory na wspomnienie Twoich obiadów robi mi ciepło na sercu i żołądku :) Otoczenie domku też rewelacja.
    Stół Wielkanocny wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiamy
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno w tym roku będzie również cudownie:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: