.

.

poniedziałek, 2 maja 2011

Majowy ogród

Dzisiejszy dzień przywitał nas słoneczkiem. Odetchnęłam z ulgą bo wczoraj było paskudnie;-(.
Wszyscy tak liczymy na ciepło i słońce a pogoda znów nam robi psikusa. 
Korzystając że słoneczko zaświeciło i mam wolną chwilkę ruszyłam z aparatem w ogród. Na razie z aparatem a później wybieram się aby posiać i podosadzać różne rodzaje roślin. Trochę podkupowałam roślinek które bardzo lubię i chciałabym mieć ich w ogrodzie jak najwięcej. Są to rożnego rodzaju bluszcze i pnącza  które  będą majestatycznie  oplatać pergole i murki.. Trochę zdjęć z ogrodu na  poprawienie nastroju;-)
                                                                          Tulipany

                                                                    Piwniczka
                                                             Serduszka Okazałe
                                                                   Bluszczyki
Dziewczyny bardzo dziękuję za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem.
Danka

37 komentarzy:

  1. piękne kolory. szczególnie ta czerwień..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. U mnie pada i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj od rana dłubię w ogródku i cały czas myślę o Tobie, w kontekście Twojego ślicznego, wychuchanego, w końcu prowadzonego ręką zawodowca i pasjonata (tak, tak, to o Tobie, Danusiu!).
    Nawet te myśli dodają mi kopa do pracy ;-)) Pogoda jak dotąd nas rozpieszcza, choć zaczyna się chmurzyć. Coś niecoś zdążę chyba jeszcze posadzić...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie !!!

    Piwniczka prezentuje się uroczo.

    Owego czerwonego tulipana - pochwlę się tutaj ;) - mam ! w ilości sztuk całych trzech :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kwiatuszki, a piwniczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają te doniczki wszelkiego rodzaju:)u Ciebie jest tak pięknie,że człowiek pociesza się samym patrzeniem na te fotki, u nas dziś brzydko, zimno, wiatr, wczoraj bylo ładniej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Wspaniały ogród majowy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojego majowo - piknikowego konkursu. http://domowyzakatek.blogspot.com/2011/05/piknikowy-konkurs-i-przepis-na-paluszki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. No dziewczyno, tulipany przepiękne, piwniczka nieodmiennie mnie zachwyca, wiesz, że Ci jej strasznie zazdroszczę, wkrótce wpadnę do Ciebie, może coś podpatrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jest u Ciebie Danusiu :) Ostatnie 10 lat życia dane mi było urządzać swój ogród więc wiem ile włożyłaś serca i pracy aby osiągnąć takie efekty.Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kwiaty ,uwielbiam oglądać tak śliczne ogrody normalnie cudowne te roślinki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że stoliczek przestawiłaś :) i wszystko tak pięknie zakwitło! fajne sa te postrzępione tupilanki i serduszka, jedno z nich to moje serce pozostawione w Ściborówce ;)
    Uściski cieplutkie na przekór pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie jak w bajce :) A taki bluszcz stoi i u nie na oknie nawet nie wiedziałam, że może rosnąć w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas serduszka dopiero szykuje się do kwitnięcia, w moich stronach wszystko o parę tygodni później spod ziemi noski wysadza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie!Bardzo ciekawe te serduszka.Nie widziałam jeszcze takiej roślinki. Ja dzisiaj miałam wolny dzień i prawie cały spędzilam na działce,mimo że zimno było.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam serduszka, to moje ulubione kwiaty z czasów dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie w Twoim ogrodzie Danusiu;-)
    Widać, że jest Twoją pasją i oczkiem w głowie.
    Oglądałam zdjęcia w "Moim Pięknym Ogrodzie".
    Jeszcze raz gratuluję.
    Pozdrawiam z zimnego i deszczowego dzisiaj Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja piwniczka jest obiektem moich westchnień. A ponieważ kocham przyrodę no to podziwiam i podziwiam................. U mnie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  18. bajeczny jest ten ogród!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie w Twoim ogrodzie!!! Tulipany prześliczne!
    A jak brzmi fachowa nazwa tych serduszek?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Bardzo się cieszę że zaglądacie do mnie.
    Agawu- bluszcz który widzisz u mnie na zdjęciu to jest specjalny bluszcz ogrodowy. Wytrzymuje mrozy i można go sadzić na zewnątrz.
    Guga - nazwa pełna serduszek to serduszka okazałe. Występują w dwóch kolorach . Różowym i białym. Ja niestety mam tylko różowe ,ale poluję cały czas na biały okaz tej roślinki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten kącik pod piwniczką! Zapraszam do mojego ogrodu- dzisiaj rano przeżyłam szok!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna ta wiosna w Ściborówce ... gratuluję odsłony w czasopiśmie ... ale te cuda prędzej czy później musiały tam trafić ... mam nadzieję upolować je jeszcze bo nie wyobrażam sobie nie mieć tak ważnego numeru :) ... duże brawa Dana ... dużo pracy i piękny efekt :) ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne tulipany! I cały ogród też!
    Oczywiście numer sławetny upolowałam i przechowuję :). U nas niestety dzisiaj śnieg, pozdrawiam........

    OdpowiedzUsuń
  24. Dech mi zapiera....
    Patrzę na to co Pani stworzyła i widze swoje marzenia...

    zakochałam się w piwniczce, w różowych świętach, w ogromie roślin, kwiatów, krzewów...

    OdpowiedzUsuń
  25. I dodam że serdecznie i cieplutko Pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu, ogród masz przepiękny! Piwniczką jestem zachwycona (zauroczyła mnie z miejsca już wcześniej, jak oglądałam zdjęcia w gazecie :)). Cudowne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie to piwniczka zachwyciła ... jest cudowna!!!
    Kwiatów ci u mnie dostatek ale takich ślicznych tulipanów już nie mam bo wyginęły ... za to zwykłe tulipany (jeszcze po mojej Babci zostały) są niezniszczalne i za to je kocham:)
    Danusiu, pięknie u Ciebie ... coraz częściej myślę o wynajęciu pokoju w Cudownej Ściborówce (kocham Bieszczady ale dojazd utrudniony ostatnio a Ściborówka i tereny równie piękne przecież) ... pomyślę jeszcze nad tym ... jak nie w tym roku to w niedalekiej przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam do Ciebie zagladac:) ciagle mam nadzieje ze moj ogrod bedzie choc w polowie tak piekny jak Twoj:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu, ślicznie prezentuje się Twój ogród, fajnie się do Ciebie zagląda:) A otoczenie wokół piwniczki uroczo zaaranżowałaś:) Ja to mogę co najwyżej z kwiatami poszaleć na balkonie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Tulipany przecudne,ale czy one przeżyły tą majową zimę. Ja byłam w miniony weekend w Jagniątkowie, 3 maja koszmarna pogoda, zamieściłam 2 zdjęcia na moim blogu. Szkoda byłoby takiego pięknego ogrodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I do wszystkich zachwytów dołaczam swój, szczególnie dla BRATKÓW. Genialne, a tak wiele osób ich nie docenia....

    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  32. Och jak pięknie...jestem pod wrażeniem.Oczarowały mnie fotografie;)Cudo!Dziękuje z całego serca za wspaniałe,myśli i słowa to taki balsam Anielski:)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem wciąż pod urokiem Twojej piwniczki.Pozdrówka i miłego weekendu-aga

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zwykle uroczo...piwniczka dech zapiera!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu stworzyłaś cudowne i klimatyczne miejsce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak pięknie!!! Danusiu,ja ciągle coś w ogrodzie dłubię ale daleko mi jeszcze do takiego efektu jak u Ciebie! Długa droga jeszcze przede mną widzę...
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: