.

.

niedziela, 10 kwietnia 2011

Wielkanoc na różowo;-)

Dzisiaj po obiedzie wyjechali ostatni goście i mogę teraz po nadrabiać zaległości blogowe. Zaglądam do Was i podziwiam wszystkie piękne prace które tworzycie, aby te nadchodzące święta były piękne i kolorowe. U mnie dom też nabiera świątecznych  barw, a że postanowiłam  że te święta mają być w kolorze różowym, to trwają prace aby przygotować ozdoby w różowym kolorze;-)).  Ale nie cały dom będzie w różu tylko stół wielkanocny. Kupiłam już materiał który będzie ozdabiał stół, zrobiłam parę jajeczek, koszyczek już tez mam upatrzony i pewnie jutro go kupie bo postanowiłam sama go pomalować, a nie kupować gotowego. Szukałam różowego koszyczka ale jak znalazłam to abo był za duży, to znów nie ten odcień różu, więc kupię w naturalnym kolorze i przemaluje;-))).Mam też upatrzone zajączki ,które też będą ozdabiać  Wielkanocny stół. U zaprzyjaźnionej artystki kupiłam baranka z  uśmiechniętą  minką. Dzisiaj mogłam go wynieść na mój stoliczek który stoi przed domem, bo wreszcie przestało wiać. Oj przez ostatnie dni to u nas wiało. Przekonała się o tym moja blogowa koleżanka która odwiedziła moje gospodarstwo;-))). Nie zdradzę kto u mnie gościł, poczekam jak ona sama opisze wrażenia z Małopolskiej  wsi;-))))..Teraz parę zdjęć moich różowych przygotowań i mój baranek który zobaczył jednak dzisiaj słoneczko.
Dziewczyny dziękuję za tak miłe komentarze. Cieszę się  że mogę Wam  choć trochę pomóc;-)
Pozdrawiam
Danka

29 komentarzy:

  1. Allle babę upiekłas Danusiu, mała zapowiedź świąt :))
    pięknie będzie wyglądał świateczny, różowy stół, już go widzę :))
    Uściski zasyłam mocniachne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł ze Świętami na różowo! A baranek śliczny, i pisanki........Na pewno pięknie będzie, mam nadzieję, że umieścisz fotoreportaż:).
    U nas też bardzo wieje!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo dziękuję za komentarz i oczywiście zapraszam na babkę;-))
    Droga Iko myślę że stół uda mi się ładnie przyozdobić;-)))Dziękuje za namiary na sklep z formami. Już upatrzyłam sobie zestaw i muszę zamówić;-))) Marzy mi się filiżanka kawy z takim ciasteczkiem ;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas Wielkanoc zawsze w żółtych kolorach i chociaż z Bożym Narodzeniem eksperymentujemy kolorystycznie, to teraz niestety tradycyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaka babeczka, podoba mi sie wielkanoc na rózowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. różana jaja są przecudne. Baranek zachwycający :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO BOSKI BARAN :-) pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie..u mnie też pojawiły się pierwsze akcenty świąt..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jajeczka :) Baaardzo mi się podobają te różyczki :)
    Baran genialny!!

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Baranek po prostu cudny, a święta różowe będą na pewno różowe i usmiechnięte, ja też już wymyślam ozdoby świąteczne i myślę, jaki będzie w tym roku mój świąteczny stół, bo przeciez święta już za pasem. Przesyłam buziaki na tym górskim wietrze, który u nas jeszcze duje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze te różane jajka, wyobrażam sobie, jaki słodziuchny i romantyczny będzie stół wielkanocny w Twojej odsłonie ;-) Baranek ma szelmowskie spojrzenie, taki uśmiech półgębkiem ;-))
    Wiało chyba wszędzie, ale już się uspokaja, na szczęście...
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  12. znając Twój doskonały gust,święta na różowo będą na 100% radosne i słodkie, jak ta babeczka widoczna na zdjęciu:))
    jaja w różyczki po prostu cudne,a baranek rewelacyjny.
    Ale powiedz Danusiu, kiedy na wszystkie te zajęcia znajdujesz czas?
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne jaja! i baranek super a zdjęcia apetyczne tak jak babka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się domyślam kto u Ciebie gościł, ale poczekam aż pojawi się blogowa relacja :)))) Różowy stół wielkanocny to bardzo oryginalny pomysł, ale na pewno będzie wyglądał uroczo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym różem na wielkanocnym stole to mnie zaskoczyłaś. Tradycjonalistką jestem, więc preferuję żółty i zielony ale przyznać muszę, że Twój pomysł jest trafiony. Super to wygląda. Czekam na zdjęcia całego stołu.

    OdpowiedzUsuń
  16. babka dobra na każde zło u mnie pojawia sie bardzo czesto dla dzieci,które są uczulone na czekolade to jedno z niewielu słodyczy, babka takie rodzinne ciepło i jeszcze patrząc na Twoje zdjęcia to szyk elegancji, tak jak herbatka u hrabiny, u Ciebie czuje sie jak w "Godzinie pąsowej róży" pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane dziękuję za komentarze. Myślę że ten różowy kolor będzie fajnie wyglądał na wielkanocnym stole:-)). W tamtym roku miałam żółto zielone dodatki,a w tym roku sobie wymyśliłam że będzie biało różowo. Czy ten kolor się przyjmie zobaczymy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusia już czytałam relacje z wyprawy u Iki!!!Super że mogłyście się spotkać!!!A twoje przygotowania do świąt wyglądają uroczo ...stół w różu...będzie pięknie!!!Pokarz nam go później koniecznie:)Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie u Ciebie.Numer jeden dla mnie to różane jajeczka.Mam słabość do tego motywu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. danusiu już podczytałam u iki..piekniy wypoczynek...dziękuje za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe są te różane pisanki! A jaki śliczny baranek! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. i juz wielkanocnie sie zrobiło;))pozdrawiam ciepł:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Popieram akcję różowej Wielkanocny. Też coś zrobiłam w tej tonacji.
    Baranek mnie zauroczył:)
    Pozdrawiam serdecznie 1
    Ahoj !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne pisaneczki !!!
    A różowy jaknajbardziej pasuje do świąt, nigdzie nie jest napisane że ma królować tylko żółty i zielony !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej byłam tu jakieś sześć postów temu. Tyle zaległości i zarazem tyle przyjemności, będąc u ciebie Danusiu.
    Różowy pasuje bardzo do wiosny i świąt. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć Twój różowy stół :) Różane jajeczka są niezwykle urocze :) A baranek jest świetny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje aranżacje przedświąteczne są urocze. Danusiu jaka może być przyczyna, że moje żonkile nie chcą kwitnąć już drugi rok.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Baran przecudny,bardzo mi się podoba!
    Róż kojarzy mi się z taką idyllą i takie pewnie będą Święta...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. cuda ,cuda ,cuda
    jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: