.

.

sobota, 11 września 2010

Jesienna szata piwnicy.

Moja piwniczka z porami roku zmienia swoją szatę.  W każdej wygląda uroczo ( oczywiście ja tak sądzę ) Wiosną górna część  obsypana krokusami, latem ziołami a jesienią piękną barwę nadaje jej dzikie wino. Koło schodków nieśmiało zakwitają zimowity i ulubione kwiaty jesieni chryzantemy. Dlaczego ulubione ponieważ  pisałam o  tych kwiatach pracę dyplomową (oczywiście zaliczoną na 6). Zdjęcia zrobiłam akurat kiedy słoneczko wyszło ale na chwilkę bo zaraz zaczął padać deszcz. Miejmy nadzieje ze pogoda się poprawi bo mam dużo cebulek do wsadzenia i trawa aż się prosi o skoszenie. Oto kilka zdjęć z jesiennej sesji zdjęciowej ziemianki. 

11 komentarzy:

  1. Danusiu nie tylko ty uważasz, że twoja piwniczka jest urocza ... Jest więcej niz urocza. Wiesz, że chyba nigdy w zyciu nie widziałam takiej na zywo, jesli już to mocno podniszczoną ... Muszę przejrzeć dokładnie tój blog w poszukiwaniu zdjęć z innych pór roku. Piekną masz jesień Danusiu. My to niechybnie do ciebie zawitamy w przyszłym roku, może nawet na wiosnę... Z pozdrowieniami z otulonego mgłą Opola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piwniczka jak z bajki! Rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałam wcześniej na blogu jest to praca mojego męża. Ale efekt super wyszedł nawet lepszy niż się spodziewałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana.
    Taka piwniczka to marzenie każdej gospodyni.
    Cudna.
    A jak zadbana z zewnątrz, widać dużo pracy to kosztowała.
    Fajny ten Twój blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piwniczka jest bajeczna.Marzy mi sie tez taka od dawna.Moja sasiadka ma podobna ale taka bardzo wiekowa.Moze uda mi sie namowic mojego meza na cos podobnego.Dziekuje za odwiedziny na moim blogu.Pozdrawiam bardzo serdecznie i bede tu zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna piwniczka, bardzo mi sie podoba, przydalaby mi sie taka w moim rodzinnym domu na Mazurach
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie prosto z Krainy Marzeń ! Cudowna Piwniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zła ziemianka, uch!!!!!
    Nawet drzwi ma z wyższej półki,
    nie mówiąc już o klamce.
    Ale na twoim beżowym tle zupełnie nie widać
    białych liter, mówię oczywiście o komentarzach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. o takich piwniczkach to ja tylko słyszałam ...a tu prosze prawdziwa ...to nie jedyny powód a tylko kolejny aby kiedyś się do was wybrać ...a moge prosić o zdjęcia owej piwniczki w srodku :) ...mniam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju!! co za cudenko! Bede musiala Cie poprosic o instrukcje jak to powstalo. Musze pokazac mezxowi, bo wiem ze musze miec taka piwniczke, nie wiem tylko czy nie mam zbyt malej dzialeczki....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała piwniczka, nie mogę oczu oderwać:) Czy ma Pani jeszcze jakieś zdjęcia tej piwniczki np. podczas budowy, żeby można było zobaczyć jak powstawała od A do Z. Jak wygląda w środku i jaka jest duża? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: