.

.

wtorek, 7 września 2010

Herbata dobra na wszystko.







Problemy ze snem zaczęły się jakiś czas temu. Lekarstwa które kupowałam w aptece średnio działały albo w ogóle. Wszystkie znane mi sposoby na sen nie przynosiły rezultatu i już myślałam że tak już będzie do końca moich dni. Aż tu jedna pani która wypoczywała u mnie w wakacje poleciła mi herbatę na noc.
Herbata nazywa się DOBRA NOC. Można ją kupić w dobrej herbaciarni. Dość że działa to jest pyszna i pięknie pachnie . Polecam wszystkim osobom które mają podobny problem.

8 komentarzy:

  1. Ja tez jestem milosniczka herbaty, zwlaszcza smakowej zielonej. A ulubiony sklep to "Czas na herbate" ciekawe czy tam bedzie ta na noc.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbata jest świetna . Tak więc polecam. Lubię też cynamonową ale ona raczej jest dostępna w zimie.Teraz szukałam jej u nas ale nie było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie smakowe herbatki.Mam ich w domu sporo ale o "Dobrej Nocy" nie słyszałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W następnym poście umieszczę zdjęcia puszek. Mam ich sporą kolekcję. Dużo kupiłam na Allegro a parę w herbaciarniach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. poszukuję czegoś takiego, bo albo na mnie nic nie działa, albo mi nie smakuje, a rumianek i melise lubię. powiedz mi w jakiej cenie ona jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nieraz popijam przed snem herbatę melisowo-pomarańczową.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą herbatkę, tylko jej smak i zapach to na mnie dość pobudzająco działają bo są takie śliczne, ale jak to moje Słońce powtarza - ja to zawsze mam odwrotnie niż wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłem taką herbatkę tutaj: http://www.herbatyszlachetne.pl/sklep/?p=productsMore&iProduct=508&sName=Herbata-Funkcjonalna--Milych-Snow-50g Zamówienie już poszło bo też miewam problemy ze snem, nawet jeśli zasnę to najmniejszy hałas mnie budzi i potem męczę się całą noc i rano jestem do niczego.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: