.

.

wtorek, 31 sierpnia 2010

Wielkie przesadzanie kaktusów.

Wczoraj wybrałam się na zakupy i całkiem przypadkiem ;-) znalazłam się w sklepie ogrodniczym. No i zaczęło się . Wielkie kupowanie. Zakupione zostały gliniane doniczki ,specjalna ziemia do kaktusów no i parę nowych okazów do mojej kolekcji. Dzisiaj pogoda nas nie rozpieszcza,  totalna  katastrofa ;-( więc postanowiłam zrobić porządki  z kwiatami w domu. Chociaż się czymś zajmę żeby nie usnąć na stojąco. Umyłam też szklarenkę w której kaktusy mieszkają . Zakupiona została bardzo dawno temu w IKEI. Teraz jej nie widzę . Chyba że teraz jak rozbudują IKEĘ  w Krakowie to będzie większy wybór.  Zobaczymy. Wybieram się do Ikei niebawem to się sama przekonam.

8 komentarzy:

  1. Cieżko jest przesadzać kaktusy, nie lubię tego ;) fajne te gliniane doniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko ciężko .Ale ja wpadłam na pomysł i pomogłam sobie szczypcami do grila . Chociaż raz mniej miałam kolców do wyciągania z palców ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana....
    ...jakbyśmy się umówiły...:)
    Ja również dzisiaj przesadzałam moje kaktusiki, oczywiście w gliniane doniczusie. Mam tylko problem z kupieniem podstawek :( W moim mieście w sklepie ogrodniczym takowych brak..niestety.
    ja również w przesadzaniu pomagałem sobie,tyle tylko nie szczypcami do grila, a szczypcami do cukru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa szklarenka - faktycznie nie ma jej teraz w IKEA (tworcy uprzejmie prosza w kazdym katalogu aby nazwy nie odmieniac, tak btw).
    Bardzo przyjmnego prowadzisz blozka - musze przyznac;)

    Pozdrawiam
    Weronika;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz nie wiedziałam że się nie odmienia IKEA. No wiesz polonista ze mnie żaden a w katalogu jakoś nie doczytałam (pewnie napisali małym druczkiem;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Danusiu...dzisiaj byłam w LM i wreszcie udało mi się zakupić podstaweczki pod moje kaktusy w bardzo przestępnych cenach :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie zrób zdjęcia swojej kolekcji kaktusów i pochwal się nam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. co prawda nie bezpośrednio, ale i mnie czeka przesadzanie kaktusów, których mój chłopak jest miłośnikiem problem tylko od jakiegoś już czasu jest jeden - ciężko znaleźć odpowiadające doniczki bo te większe, co by się wilka zmieściło są zdecydowanie za głębokie.
    Podobny problem mam z kupieniem doniczek do storczyków, których ja jestem miłośniczką. Ostatnio w LM znalazłam takie fajne i dobrze rozwiązana była w nich kwestia nawadniania, ale 70zł za jedną doniczkę to troszkę dużo jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: