.

.

czwartek, 15 kwietnia 2010

Ogród wiosną.







Bardzo się cieszę że podoba się Wam drogie czytelniczki mój ogród. Oczywiście zdjęcia nie ukażą jego naturalnego piękna ale tylko tak mogę Wam pokazać najpiękniejsze zakątki mojego ogrodu. Ogród zaczęłam urządzać 12 lat temu jak wyszłam za mąż i przeprowadziłam się do męża. Proszę mi wierzyć tamten ogród niczym nie przypominał dzisiejszego. Tam gdzie dzisiaj mam wrzosowisko, było zagaszone wapno które zostało z budowy domu. Ogromny wysiłek włożyłam aby wybrać resztki wapna no i oczywiście zakwasić ziemię . No bo jak wiemy wrzosy i wrzośce lubią kwaśne podłoże. W skarpie koło domu powstał skalniak , ale z biegiem lat zmieniał się i teraz w tej skarpie mam piwniczkę w której przechowywuję zimą ziemniaki ,marchewkę ,pietruszkę i wiele innych warzyw. Z potrzeby dostania się na plac zabaw który znajduje się powyżej powstały schodki które są piękną ozdobą ogrodu. Z drugiej strony domu powstała studnia. Gromadzę w niej deszczówkę do podlewania kwiatów i warzyw w ogrodzie. Przyda się ona latem gdy słoneczko świeci a rośliny potrzebują codziennego podlewania.

1 komentarz:

  1. Doceniam pracę jaką włożyłaś - bo sama wiem, ile wysiłku trzeba, by ogród wyglądał tak pięknie.
    Ja mam w drugą stronę - muszę odkwaszać:) Wokół mam las sosnowy a ziemia kwaśna jak diabli:)
    Przepiękne zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: