.

.

niedziela, 14 marca 2010

Takie tam rozmyślania.



Niedziela już minęła . Siedzę wygodnie rozłożona w łóżeczku na kolanach laptop i próbuje coś napisać. Marnie to mi wychodzi ale myślę że z czasem będzie coraz lepiej.
Dzisiaj po raz pierwszy próbowałam wykonać efekt spękań na jajku wielkanocnym .No efekt tragiczny ale chociaż się udało ,spękania powstały. Jak skończę jajo to go pokaże . Wielkanoc tuż tuż to będę na czasie. Już nie mogę doczekać się wiosny bo u mnie duże zapotrzebowanie na promienie słoneczne. Na polu zimno ,mokro błoto wszędzie ale gdy tylko wchodzę do domu to humor się poprawia. Mój malutki ganeczek w kolorze chabrów zaraz mi przypomina lato, pełne łany zboża a w nich chabry, maki,rumianki.Po prostu polska wieś. Muszę przyznać ze smutkiem że takie widoki teraz trudno już spotkać .Ale są jeszcze miejsca gdzie można takie łany zbóż zobaczyć , łąki pełne różowych firletek poszarpanych.Och jak się zaraz ciepło zrobiło.

1 komentarz:

  1. Czuje się wielką tesknotę za słońcem. Ja też tak mam. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: